Monday, August 10, 2009

mcm mana nk hilangkan rasa mrh?

salam semua
hari ni masa balik rumah
gado lak ngn adik2
saya pun terpkikir sal ni
mcm mana yer nak hilangkan rasa marah dlm hati
bagi diri saya sendiri
saya lebih prefer mendengar radio dan menulis
bagi saya itu dapat menenangkan perasaan saya yg tgh berkecamuk
ni rasa da ok
td mmg nk marah giler
pastu tulis dlm blog
xkira la tajuk apa2 pn
yg penting kena menaip
memang saya akan menulis sekiranya saya rasa nk marah
lagi satu,saya akan mendengar radio@lagu
dan akan sama2 menyanyi
dapat membuatkan perasaan marah hilang begitu saja
maybe bagi sesetengah orang lain caranya
seperti kawan saya
dia akan kuar pergi jalan2 di pusat membeli belah
itu katanya dapat melihat gelagat orang
dapat menenangkan hatinya
lain orang lain caranya
so saya menghormati cara masing2
contohnya seperti kawan kamu tgh stress
dia pasang radio kuat2
kamu jgn la nk marah2 balik kt dia
kena faham la situasi dia
bagi dia dapat mengurangkan stress

oke,
itu saja

MySpace




0 pengomen:

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting