Tuesday, March 27, 2012

Doa simple masa semasa nak exam.

Assalamualaikum!


Memandangkan minggu ni adalah minggu aku final exam, so aku letak doa mudah semasa nak exam untuk panduan kepada aku dan juga kepda korang :) Dan minggu ni jugak minggu aku kena present projek akhir aku kepada panel ,luar. Harap harap semoga Allah permudahkan segala urusan aku. Amiiiiiiinnnn!


Doa untuk mudah hafal. Mudah - mudahan segala apa yang kita belajar selama ini, Allah mempermudahkan bagi kita untuk menjawab soalan exam.




 Baca doa ni sebelum nak jawab exam.

YA ALLAH, YA RAHMAN, YA RAHIM...
" Lancarkanlah mata pena kami semasa menjawab exam... Kembalikanlah kepada kami apa yang telah kami pelajari... Ilhamkanlah kepada kami apa yang kami tidak ketahui...
Hanya Engkau yang Maha Mengetahui, Maha Bijaksana... Hanya kepadaMU kami bertawakkal..."





Ps : Takut hoiii nak masuk peksa nak jawab soalan ni. Tido pun gitu gitu je. Tak sedar pun tertitdo sambil meniarap sambil baca nota. Hehehehe Fuhhh fuhhh fuhhh harap harap dapat jawab dengan jawanya. Minggu ni je aku kena survive! Chaiyokkk!!

terima kasih sudi baca yaw!

0 pengomen:

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting