Friday, March 16, 2012

Magnum Fashion Royale! Game fashion ni wehhh!

Assalamualaikum!



First of all, aku nak ajak korang tengok gambar dekat bawah ni dulu!






 Ini tak boleh jadi ni, petang ni jugak aku nak beli aiskrim magnum ni! Tak menahan weh, dah la dekat shah alam ni panas! Perhh! Memang best kalau pekena aiskrim buat penyejuk anak tekak. Nak hilangkan tension pun booooooleh! Hehehe






Sekarang, magnum ada buat game.
Game simple je, korang a k a perempuan cantik hehehhe kena lompat lompat untuk amik coklat yang telah dia letakkan kat atas ataupun kat mana - mana.


contoh nya dekat bawah ni 






Setiap step yang ada makin lama makin susah. Aku dah tersekat dekat dove ni. Hehehe Tak reti lah main main game nih T___T


Okay, korang kena amik semua coklat yang ada. Dan akhir sekali nanti Zang Toi, Eric Choong, Granoff, dan  Michael Ong akan dress u up!!!!! Aku nak Zang Toi! Hehehe







Kalau nak join game, silah lah LIKE facebook diorang okeh.



Kepada sesapa yang menang, korang akan dapat pelbagai jenis barangan mewahh. Sapa taknak memang dia adalah .............. teeetttt! Hehehe




Dan juga, akan dapat barangan ekslusif daripada MAGNUM sendiri! Moh join aku! Dare to challenge me! Hahaha padahal dedulu lagi aku dah kalah. T___T

terima kasih sudi baca yaw!

0 pengomen:

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting