Friday, March 16, 2012

My WISHLIST. Must have it!

Assalamualaikum!


Do you know what i really want?!

Guess what?





Urban Decay? Hehehe

Baju baru?

Kasut baru?

Teka teka lagi :)




Before u guess some more, please do watch this video for hint!





YES! This perfume!


Sebab ada Hermoine kot! *kesan movie Harry Potter pada aku amat lah mendalam! Dari dulu sampai sekarang, aku dengan adik adik suka tengok! Buku je malas baca Ops! dah terbla bla bla Hahhaha ..


Tak lah, memang perfume ni yang aku nak :)


Dari memula dia keluar sampai lah sekarang, aku tak berkesempatan lagi nak beli. Or else, duit takde lagi dan tak mencukupi lagi. Huhuhuhu







Tresor Midnight Rose EDP is available in the following sizes and price at Lancome.
  • RM205 for 50ml
  • RM265 for 75ml


Sangat lah menawan hati kalbu menawan limpa perut kepala aku semua. Heheh

Melalui review yang aku baca seperti INI, INI dan INI ... ratanya cakap bau yang sensual bersesuaian dengan temanya iaitu seduction! Yoo! 


InsyaAllah, I promise I will buy u very soon! 



terima kasih sudi baca yaw!

2 pengomen:

Unknown said...

Woww... Lancome memang perfume dia semua best-best tapi akak paling suka DIOR :)

Fazleyatul Aini said...

mahaiiiii. pakai one drop je la jawabnya. huhu

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting