Monday, March 26, 2012

Resipi Ayam Masak Black Papper versi Sarah Mohamad

Assalamualaikum!


Hari ni nak ajar resipi black papper yang aku reka sendiri. Muahaha .. padahal main campak campak je pastu adik adik cakap sedap! So ni kira resipi versi Sarah Mohamad okehhh =P


 
 Masakan yang sesuai jugak untuk orang baju. Meh tengok!



Perapkan dengan garam, ajinomoto, knorr pasti sedap *sikit jek*
Perap selama 5 minit
 



 Masuk dalam kuali, buh sos black papper *apa2 sos pun takpe, even nak guna yg maggie pun ok. Kalau nak pekat, buh banyak sket, kalau taknak pekat buh sket jek.
Masukkan sos tiram sket
Masukkan perasa.
Masak sehingga ayam masak.




 Aku masukkan tomato untuk rasa masam masam sket
Pastu aku tuang sket black papper.

Dah siap!

Dan tak lupa, Udang Masak Kunyitttt! 




terima kasih sudi baca yaw!

3 pengomen:

azam said...

simple tapi sedap

melle amir said...

amboi buat lapar

Ezy Chiaki said...

saye sllu masak ayam black pepper.. tp masak ngn sos black pepper je.. kehkeh..

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting