Thursday, August 27, 2009

pilih kasih ....

aku mmg benci ngan orang yg pilih kasih

terutamanya lec (pensyarah)

dia igt bagus kot dia wat cmtu kat student

aku ckp ni berdasarkan pengalaman aku sendiri

mmg aku rasa perit sgt,nk menagis

contohnya mcm assingment la

student yang dia suka,dia bf markah lebih

student yang dia xsuke,dia bg markah kurang

cmtu ler,

bagi aku ler,dia sebagai golongan professionalsepatotnya golongan ni pemikiran lebih terbuka,boleh menerima pendapat dan yang petingnya sekali boleh menerima kirikan

mcm ni ke sikap yg dia nk tnjuk kt student??

korang ade pendapat leh kongsikan dgn aku ..


post signature

0 pengomen:

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting