Monday, October 24, 2011

Lip Gloss Simply Siti : Starry Pink

Assalamualaikum!

kali ni aku nak review produk dari Simpy Siti. bak kata Dato' Siti ; Rahsiaku kini Milikmu. *betul ke tak ni?* hehehe

ekceli aku baru first time guna produk dari Simply Siti ni T___T sebelum ni memang tak pernah guna pung! tapi a few dari kawan2 aku memang ada cakap produk untuk skin care ni bagus dan okay je dengan kulit muka diorang ^^



aku guna starry pink lg 02 ..




nampak tak berus lip gloss ni?

so far .. memang sedap pakai kat bibir aku ni.besttt!

cuma kalau tak pakai sekali dengan lipstick memang nampak pucat jek, nampak tak bermaya bibir ni. kalau pakai sekali dengan lipstick ni memang da vassss lah .. cantik! hehehe

ada sesetengah lipgloss ni just kita calit dah boleh nampak segar jek dan tak perlu pakai lipstick dah. tapi lipgloss dari simply siti ni memang kena pakai sekali dengan lipstick, baru lah nampak cantik je bibir tu. nampak segar dan bersinar.



yang ni aku guna lipstick sendayu tinggi natural lip colour + lip gloss simply siti 



yang ni aku guna lipstick Revlon 000 pink rose + lip gloss simply siti

dua2 gambar nampak tak bersinarnya bibir aku *HAHA* 

aku beli lip gloss ni dekat watson. harganya rm29.90. bagi rm30 baki 10 sen. hehehehe


4 pengomen:

Qib said...

heuuuu..
feewitt.. fokus tang bibir tuuu

sarah mohamad said...

@pinkqib

ahaahaaa .. fokus kat bibir jek eh hehehe

fynahere said...

boleh tahan harga dia..ingat dalam 40 lebih..boleh la try lepasni =)

Unknown said...

laa murah je.. ingat mahal.. hehe

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting