Monday, October 10, 2011

Toturial Ping Blog Di BUSUK.ORG


Assalamualaikum!


pernah dengar Busuk.org?


Busuk.org adalah sebuah tempat untuk korang ping entry blog korang. alah ... lebih kurang sama macam geng blogger lah ..


aku suka ping dekat Busuk.org ni sebab mudah dan cepat jek nak ping. pastu layout yang simple memudahkan aku untuk terjah ke blog2 yang aku rasa mcm best sebab ada fungsi entry yang telah di listkan. contohnya : entry yang di rekomenkan untuk baca oleh Busuk.org. selalu aku selalu baca dekat popular hari ni. katanya popular khenn, mesti lah entry best *kot* hehehehe


cara2 nak ping dekat Busuk.org senang je. korang just klik dekat submit entry anda. kalau tak paham, tengok gambar bawah ni.



nampak tak tempat yg aku dah petakkan dengan kaler pink tu? 
hahaha *kenapa tah aku rasa nak pilih kaler pinkkkkkk*


once korang dah klik situ, akan keluar satu tempat untuk korang letak url ataupun link entry korang tersebut. mudah kan? 


oh .. btw, sesapa yg rajin ping dekat Busuk.org, nama korang/senarai post yg korang ping akan tersenarai. tu yg best .. mcm aku, ketuk kepala aku pung aku still malas ... heheheh aku time rajin je aku rajin nak mengeping ni, time malas melanda .. aku publish mcm biasa jek .. takde ping hap2 punggggggg hehehehe


okayy .. time nak ping entry aku pulak ni hikssss :D



4 pengomen:

Unknown said...

wah...boleh join ni

Anonymous said...

saya pn baru tau pasal busuk.org ni..senang jer kan..macam apesal.com/ gengblogger..

Mek Onie said...

nanti kita nak try la,hehe :)

[sutera kasih] said...

tempat favourite nk ping hehe

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting