Monday, October 10, 2011

Sarah Mohamad Edisi Ayam Penyet AP Shah Alam

Assalamualaikum!


hohhhhh! kemain panjang weh aku letak tajuk. feelingsssss letak tajuk panjang macam #retis. heheheh


padahal boleh je letak macam makan2 di Ayam Penyet kat Shah Alam! hehehehe


kadang2 time rajin boleh ler nak letak tajuk panjang, tengok kalau time malas .. aku just letak makan di Ayam Penyet macam tu je kot! hehehe


time ni time bulan puasa yg lepas .. tapi entah .. rasa nak publish jugak entry ini. hehehe *padahal sebenarnya aku kekeringan idea nak update tentang apa, korang boleh bagi idea tak*


korang pernah makan tak kat Ayam Penyet ni? so far, bagi aku rasanya macam ayam penyet lah .. hahaha .. tak lah, aku rasa okay je.cuma a lil bit pedasss la, al maklum lah aku khenn tak makan pedas. family aku pung kalau pedas2 ni, kurengggg sket :D


sapa penggemar makanan yg pedas2, you should try this one okayyy. sedappppppp! kawan2 aku kata, sambal nya tu yg sedap .. kalau tak salah aku, ayam penyet di datangnya dari Indon kan?




kalau korang makan di Ayam Penyet ni, aku rasa lebih murah kira dalam set. aku rasa lah .... dia bagi set sekali dengan air. kalau tak salah, air teh o ais kot. kira korang akan dapat, lauk mcm dalam gambar kat atas tu pastu ofkos nasik dengan air.



yang ni kawan aku punya, aku just makan mee apa tah namanya. gambar pulak aku cari2 takde pulak dalam folder ni. dalam mee tu ada meatball, memang sedapppppp. dan yg penting sekali tak pedasss hehehe kalau ikutkan aku, mee tu je faveret aku. sebab ada meatball. besar meatball nya, sup pun sedap.







lagi gambar ayam penyet.





*gambar telah di edit dengan jayanya untuk menutup segala kecelaan wajah, segala jerawat dan bintik hitam. sekian maklum*

last but not least hehehe gambar owner :D

*apa bezanya antara Ayam Penyet Ria dengan Ayam Penyet AP?*




dah join churp2 tak?
churp2 ni korang just  buat ayat yg menarik utk tarik orang ramai supaya klik iklan .
dan korang akan dibayar setiap kali iklan tersebut di klik.
*kalau nak join, klik gambar atas okayyy*

4 pengomen:

Unknown said...

nampak menarik dan sedap.....

nak sikit

Zura Tahir said...

ayam penyet nie kering je kan...

PinKy MoMMa said...

wahh ayam penyet..sambal dia yang sedap tuuuu..

nick dot anis said...

yuhuuu...AP kat seksyen bape sarah??

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting