Thursday, September 3, 2009

akukah yg bersalah??

hurm

menyuruh2 kena marah

pastu ckp aku byk mulut ..

tp kalau aku xsuruh pon kena marah

biar aku pendam perasaan aku sorg2

nk ckp kt orang wat pe

cuma encik halimi memahami perasaan aku (tenkiu syg!)

niat aku cuma nk mengajar,tp telah disalah anggap sebagai anti

aku nk dia lebih bertanggungjawab lebih alert lebih berdisiplin

ye,mmg aku xnk ckp,aku mengaku,sbb aku terasa hati dgn cara percakapan dia

aku mmg terasa smpai to the deepest of my heart!!

tp kalo aku ckp cmtu,aku lg gak kna mrh atau ??

selama ni aku dah ckp,beratus kali mayb .. aku dah letih berckp

so,yg terbaik adalah memendam perasaan aku

dia xleh bwk berunding

xleh dibawa berbincang

xleh menerima pendapat

xleh dikritik

dah kata aku xckp ngn dia,kenapa tak dia yg tegur aku dulu?kenapa mesti aku kena tegur?

dia kn dah tau dia yg slah,so sbgai manusia biasa,mesti la aku terasa ..so dlm hal ni,dia la yg kene tegur aku dulu ..

kenapa mesti aku yg tegur dia dulu?

adakah situasi begini dikira sbagai anti??

pastu xbg aku bercerita ngn encik halimi ,then aku nk cerita kt sape lg ?

aku nk luah kt sape lg?

dah dia je yg memahami aku

kalo aku slah,aku phm kalo nk mrh kt aku ..fine ,aku boleh terima ..

tp situasi ni mmg bukan slah aku

aku nk bg penjelasan pon xingin dgr ..

kalau aku terangkn pon mesti dia ckp benda remeh temeh

xpyh diperbesarkan

so ,aku nk wat cmne ..

aku nk bersendirian ..hurm ..

post signature

0 pengomen:

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting