Friday, September 4, 2009

baju raya

hari ni aku berbuka pose ngn encik halimi

tepat jam 5ptg aku g amik dia kt umh dia sbb dia xde transport sekarang

dlm jam 5.30 aku sampai kt sane

we all pon terus gerak g billion sbb encik halimi nih nk beli baju raya kt dia

mesti la yg same kaler ngn aku MyEm0.Com

aku edit kt baju je,abaikan muka poyo encik halimi (jgn mrh syg)

harga baju RM89.90

pastu we all pon g berbuka puasa kt padi (kt sini aku rase kena ngn selere aku,sbb tu aku g byk2 kali)

ni menu kiteorg : ikan siakap 2rasa,telur dadar,tomyam,carrot susu,milo ais


post signature

0 pengomen:

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting