Wednesday, September 2, 2009

kesayangan aku dah balik !!

nset kesayangan aku dah siap di baiki

lame tol diorg amik masa

dah jenuh aku menunggu ..

hurm ..

tp aku xg amik lg

myb petang ni baru aku berkesempatan nk g kedai bodo gan

tp yg sedihnyer,diorg ckp kena bayar RM100 (wtf!!)

sbb alasannye screen nset aku pecah (padahal ko mmg cina nk tipu aku)

ok ler,nt da sampai aku bgtau yer korang semua yer (walaupun blog aku nih xramai orang yg baca,tp aku puas ati sbb dpt bgtau gak)

ada aku kesah???

:: ps : masih menunggu pins cute miut ni sampai umah ..

post signature

0 pengomen:

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting