Thursday, September 10, 2009

realiti pemandu kelantan

aku nk cite emo sket ari ni,ptg semalam masa aku nk balik keje,mak aku col suh amik adik aku kat tmpt tuisyen dia .

adik aku tuh tuisyen kt belakang kbmc jln lundang (org kelantan mesti knal ni)

aku pon siap2 la nk g amik adik aku,jln punya la jam giler ..

ramai giler org,dgn bazaar ramadhan yg berlambak2 tepi jln ..

org letak keta mcm tu je kt tepi jln blocking keta lain nk lalu.

yg aku nk cite sebenarnya ..td intro jek ..hehe ..

aku btol2 geram la ngn segelintir pemandu2 kelantan nih

terutamanya yg berkopiah + prebet sapu . aku *prebet sapu nih mcm teksi la

aku xkata semua,ni dr pemerhatian aku jek ..*sesiapa jgn terasa

diorg nih bwk kete ikut diorg punya jln

nk masuk lorong xbg signal ..ni aku dah byk kali kena kt batang hidung aku sndiri sampai aku sikit lg nk eksiden ..yg peliknya,masa aku hon kt diorg nih ..diorg leh lak hok kt aku balik

kalo nk keluar dr jalan lak,keluar jek cmtu ..aku yg tgh bwk laju2 nih (aku suka bwk laju.haha),terpaksa brek mengejut. ada sekali tuh aku brek smpai tayar keta berbunyi,aku terus hon kt pakcik tuh,pastu nk marah2 aku lak ..(selalunya pakcik la yg bwk kete gni)

kalo aku bwk kt kl,situasi gni jrg sgt berlaku ..kl kl walaupon jalan sesak,tp aku rasa xde la mcm kt kelantan ..

aku rasa,situasi gni bukan saja berlaku kt aku sorg,ramai lg yg pernah alami mcm aku ..ni berdasarkan kawan2 aku ckp .

post signature

2 pengomen:

♥ me_eyanz ♥ said...

hurm..hati2..=D

bungakuning . said...

insyaAllah ..semoga Allah memelihara perjalanan ku ..amin,

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting