Tuesday, September 8, 2009

UPSR

hari ni bersamaan 8/9/09 pada hari selasa adalah hari 1st budak2 darjah 6 akan amik upsr. adik aku yg bongsu yg paling manja pon xterkecuali ..pg2 lg pas sahur padahal dia xsahur,sbb demam terus bukak buku-buku,baca2 sket ,semayg hajat ngan abah aku dan tepat jam 7pg,mak aku g hantar dia kt his school ..sblom tuh smpat salam ngn akak2 dia mtak doa kt dia ..dan terus kuar naik keta .

dgn ini,aku sebagai akak sulung dia berharap dia akan dapat jwb dgn elok.

juga aku sempat berpesan supaya baca dulu soklan betol2,baru jwb ngn tenang.

adik aku nih tulisan nya amat la hodoh .

diharapkan dia dpt memperoleh 5A sbb masa trial dia dpt 3A je.MyEm0.Com

yg jantan lelaki tu ler adik aku diapit oleh akak2nye

ps : asal bibir jd cmtu??

post signature

2 pengomen:

LuVidA^^ said...

oo...da stat ek upsr?
adik saye pon ade gak upsr.huhuu....

sarah mohamad said...

ouh ..same2 la,gud luck to adik ida gak :)

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting