Thursday, November 5, 2009

kembali semua :)

salam semua .

aku telah kembali semula. dah bertahun lama aku tak update belog . sbbnye adalah TENET kt hostel mcm SIAL je . kt kelas je dpt tenet , tu pun kadang2 ade kdg2 xde . mcm chipsmore lak kan kan kan . hihi .

byk gambar yg aku nak letak , dekat beribu agaknya .

skrg , kalau ade kesempatan aku akan update belog seperti pada zaman dahulu kala . duit nuff pun tak naik2 , ni salah satu sbb aku malas nk update sebenarnya .

semua dah maklum , aku skrg berada pada zaman genting iaitu zaman final project . hehe . aku dgn rakan aku dalam proses utk buat satu sistem menggunakan php dan mysql . tp yg sedihnya kami tak belajar php . terpaksa la aku explore sendiri .


ish ! .. rehal time !~




post signature

0 pengomen:

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting