Monday, November 9, 2009

tak sabar

dah lame rasanya aku tak gi tengok wayang . last time aku tengok masa bulan 4 . tak rasa nak tengok sbb cerita tak best . sekarang aku menunggu masa nak tengok wayang ngn kesayangan aku . dah berbulan aku tunggu cite ni kuar kt panggung . cite ape eh ? sila korang meneka dengan jayanya . hehe . kenapa aku suka cite nih ?? sebabnya adalah edward cullen yang tersangat comel. jgn jeles oh syg!MySpace

cite twilight : new moon . best oh cite nih . katanya 26 . 11. 2009 akan kuar . semestinya pada hari tersebut minggu aku akan kuar pagi2 lagi nak tengok cite nih . edward cullen : tunggu aku dtg menyelamatkan mu! ...ececece ......

post signature

1 pengomen:

cute gurl said...

rase2 nye cite ni akan kuar bulan 12 coz bulan 11 tuh baru kuar at US...
hmm rase2 nye la...
(^_^)

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting