Saturday, January 16, 2010

My Valentine’s Day

haaaa , aku telah blog walking kr blog MelRomeo dan salah satu tips nuffnangnye amat menarik . korang sila2 baca tau .sila klik Tips | Nuffnang Contest Language !

sangat menarik bukan ? tak ramai yang tahu contest nuffnang ni rupanya boleh juga di hantar dengan bahasa melayu .aku ni paham je English , tapi nak reply *english ni tu yang susah . berbelit belit lidah aku nih . tapi xpe , aku akan improve my english languange *ececeh ...



so , aku nak masuk satu contest oleh nuffnang , tajuk seperti diatas . aku pilih Eric Dane! . wohha! hensem sangat .. mecair meliuk lentuk badan aku . hehe .

dia ni adalah pelakon dalam Grey's Anatomy melakonkan watak sebagai Dr Mark Sloan .
aku pilih dia kerana of course la kan , keranannnna kehensemannya + muka macho beb!!





aku ingin menghabis kan masa sehari suntuk bersama dia, * selamanya pon boleh! ,mengenali siapa Eric Dane yang sebenarnya , nak tau hobi dia , nak tahu ape yang dia suka makan , apa yang dia xsuka ,pendek kata semua da segala hal berkaitan dengan dia aku nak tahu . im obsessed with him!

aku nak ajak dia pergi mendaki gunung kinabalu , lambang negeri sabah bah . hehe .  sangat romantik , pada hari Valentine's Day , kami pergi mendaki gunung berdua . auwww ...dapat menikmati keindahan panaroma alam berdua . sweeeet je kan ?

last sekali , aku nak bawak dia jumpa parents aku!  bukan untuk kawin tao , untuk berkenalan saja , nak bawak dia round2 negeri Kelantan . kenal budaya Kelantan, kenal makanan Kelantan .

harap2 aku dapat la jumpa dia sekali .


post signature

4 pengomen:

ardinihumaira said...

Phew...cooln puyer pengakuan. Hehe.. Wewwit! Best best

sarah mohamad said...

hehe , terima2 kasih :)

enyheartsdiamond said...

nk tgok cita ni!

Liyana Lunia said...

HAHAHA gdluckk ;p i pn buat dlm bm je. hihi

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting