Thursday, October 7, 2010

CONTEST SENYUMAN MANEH

Salam semua .
Masa aku berblogwalking , aku ada terjumpa dengan satu contest dari blog Gadis Kampung Separa Bandar
aku rasa macam nak join je . memang nak join pun kan , kalau tak takkan aku buat pasal contest ni kan kan kan . hehe .


klik gambar untuk ke blog beliau .


syarat - syaratnya pertandingan :

Mestilah menjadi followers blog Gadis Kampung Separa Bandar - done

Mesti buat N3 pasal contest ni. - done

Pic yang dipertandingkan mestilah hak milik sendiri. - memang milik aku dah pun (:

Anda diwajibkan berada dalam gambar tersebut dan bebas sama ada nak gambar sorang, bersama kawan ataupun family. - done , gambar aku sorang sorang 

Hanya satu pic saja dibenarkan untuk dipertandingkan. - done

Letakkan dan link banner contest di side bar blog anda dan tinggalkan link anda di komen ini. - done

Tag minimum 2 atau lebih rakan anda. - aku tak ada ramai kawan dalam dunia blogger nih , so aku tag mana mana yang aku dah blogwalking . nanti aku cari dulu (:



Tarikh tutup adalah pada 10-10-2010. - sama macam tarikh Syeikh Muzaffar dengan Dr Halina kahwin . hehe (:

Hadiah adalah topup bernilai RM30.

Jika pemenang menggunakan line prabayar, nilai tersebut akan ditukarkan kepada wang tunai dan akan di bank-in kan ke dalam akaun anda.




aku copy paste je syarat syarat pertandingan nih , (:


so , gambar yang aku yang ada senyuman paling maneh aku letak yang ni lah : jeng jeng jeng .....


gambar ni masa aku pergi makan McD dengan adik aku . 
saja jalan jalan ambik angin petang , pastu petang tu pulak hujan . jadi we all lepak - lepak dulu dalam McD tu .
kalau korang nak tahu , di Kelantan , tu jelah McD yang aku rasa paling cantik , jangok orang Kelantan cakap . hehe ... dekat Wakaf Che Yeh , baru je bukak a few months .

aku mahu tag contest ni kepada :


sekian . 

p/s : owner blog pun memang dah ada senyuman paling maneh (:




post signature

1 pengomen:

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

thanks join contest

nanti jangan lupa tulis kat N3 siapa yg ditag tu

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting