Tuesday, October 19, 2010

service maintenance aircond rumah dan office

Assalamualaikum .


kalau korang ada masalah berkenaan aircond ke , 
leaking ke .. leaking tu macam air menitik nitik dari aircond rumah anda , 
aircond tak sejuk ke
aircond keluar angin saja , tapi sejuknya tak
ataupun saja saja nak service aircond korang 
aku boleh tolong korang .. bukan tolong pergi baiki kan .. hehe


pakwe aku ni kerja nya maintenance aircond .. so untuk area Kuala Lumpur atau Selangor .. yang ada problem aircond seperti kat atas atau lain lain yang berkenaan aircond .. boleh lah contact dengan pakwe aku nih .. 

service memang bagus , dan berpengalaman serta aku boleh bagi the best la , pakwe aku dengan gang dia amik murah murah je , tak demand pun sebab nak tolong tolong orang juga .. selalunya service aircond ni ramai yang chinese kan , tak ramai melayu .. jadi kita sama sama tolong orang melayu .


kalau ada sesiapa yang berminat nak mintak service maintenance aircond , korang boleh contact nombor nih >>> 017 - 2013438 untuk Maxis dan 019 - 2009867 untuk Celcom .  



post signature

0 pengomen:

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting