Sunday, October 17, 2010

sila bagi semangat pada ku .

hari ni aku terasa sangat down , macam macam hal yang berlaku membuat kan aku tak ada semangat . tak tahu apa masalah yang berlaku kebelangan ni yang membuat kan aku terasa sangat rendah diri . lalu aku memohon petunjuk pada yang Kuasa , minta di berikan petunjuk kepada insan kerdil ini .

di harap kan aku akan beroleh semagat untuk hari esok dan hari hari yang seterusya dengan sokongan dari family dan tersayang aku ,

anda juga , sila doakan saya . InsyaAllah , (:


post signature

3 pengomen:

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

jangan down..

jom up kan diri..

up up

theHusna said...

all the best in watever u do yawww!!

sarah mohamad said...

@gadis kampung separa bandar : terima kasih kepada anda . (:

@theHusnaM : tQ , anda juga all the best !

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting