Saturday, October 23, 2010

suka lah dengan group Korea nih - Super Junior ?


korang pernah dengar tak dengan group Super Junior nih ?
aku first time dengar , masa adik aku tunjukkan video yang kat atas tuh
pastu terus aje melekat !
asyik asyik nak dengar je lagu nih
hehehe
best tengok diorang menari
lelaki pulak tuh
aku pun tak boleh nak menari macam diorang nih
badan lembut aje time menari tuh
kalau tengok kadang kadang lawak gak cara diorang menari tuh

hensem hensem juga tau *gatal!
diorang punya group ramai tau 
selalu untuk group kalau penyanyi paling paling ramai 5 orang je kan
tapi group ni ramai lah , dalam 13 orang kot
lagu lagu dia yang lain tak tahu lah aku 
hukhuk ....


*klik untuk pembesaran


post signature

4 pengomen:

Melle Abadi said...

yeah k-pop conquers malaysian youngster,

Raji and Yeen said...

yaa
ak baru dgr satu lagu der jer
sorry sorry
mmg layan owh~

lagi satu kmpulan CN blue
hohoho

Wawa~* said...

suka lagu sorry2 tu.. hehe..

sarah mohamad said...

melle : itu lah , best jugak dgn lagu2 dari k-pop nih . (:

fakhrur : aku tak dgr lagi dari CN blue , nanti nak try dengar jugak lah . (:

wawa : sama lah kita (:

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting