Tuesday, November 9, 2010

Ana Raffali - Tolong Ingatkan Aku


suka dengar lagu ni
bagi aku
lagu ni terlalu puitis
ada makna

(:







Lirik :

Jangan disusun kata-kata penamat
Jangan disebut baris ayat keramat
Biar lenyap diserap sunyi
Biar senyap yang tak menyepi


Tolong ingatkan aku

Kisah kau tersedar

Dengan saku penyeluk masa



Mari patahkan papan markah lama

Mari padamkan buku tiga lima

Biar luka sembuh sendiri

Biar lupa dimakan hari



Tolong ingatkan aku

Kisah kau tersedar

Dengan saku penyeluk masa

Kau dampingi aku

Setiap detik jantungku berdetak

Setiap nota jiwaku berlagu-lagu



Bila marah merasuk minda

Kecewa menyelubungi jiwa

Aku lupa



Tolong ingatkan aku

Kisah ku tersedar

Dengan kasih memeluk rasa

Ku teringatkanmu

Setiap detik jantungku berdetak

Setiap nota jiwaku berlagu-lagu



Tolong ingatkan aku kisah kita

Tolong ingatkan aku

Kisah ku tersedar

Dengan kasih memeluk rasa



Tolong ingatkan aku

Kisah kita




*ni lah dia Ana Raffali
penyanyi yang menyanyi sambil berbaju kurung



post signature

0 pengomen:

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting