Thursday, November 18, 2010

header baru . YEAH!

Hye semua .. !



before 




after




tengok la dekat atas tuh
aku tukar header baru tuh !
ala .. jangan la puji puji cakap cantik
hakhak!
statement nak muntah


aku buat header baru ni dalam masa 15 minit je kot
saja je tukar angin tukar header baru
masuk kali ni yang ke 4 dah aku rasa aku tukar header
hakhak!


ps : eh , pic no 2 tuh lupa lah nak masuk dalam photoscape dan tukar jadi frame bulat . abaikan lah (:

post signature

10 pengomen:

Tomato Gurl's Life said...

rajinnya tukar header smpi 4x tue...tp cantik ;)

salam kenal dr cik tom ye sarah ;)

melon said...

cumeyylllll... :) kiut! cupcake.. eheheh

Ainismaira said...

comel header tu :)

yebbit + . + said...

yebbit pon nga berkire2 nak tuka layout truss ne. huu

aibaks said...

nice header.. aibaks pun teringat nak tukar header gak la.. ehehe

bungakuning . said...

@Tomato Gurl's Life

malas sebenarnya , tapi i cepat boring . hakhak ! tu yang asyik bertukar header tuw .

bungakuning . said...

@melon

hakahk ! cupcake je ke yg cute ? tuan belog ? hakhak!

bungakuning . said...

@Ainismaira

TQVM Ainismaira (:

bungakuning . said...

@yebbit .

Tukar tukar tukar (:

bungakuning . said...

@aibaks

Tukar tukar tukar =P

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting