Tuesday, November 16, 2010

Hoooorey!! balik kampongggg!!

Hye semua , 


di ketika ini
pada entry ini telah di published kan
aku sedang berada di dalam bus
untuk pulang ke kampung halaman
sempena dengan sambutan Hari Raya AidilAdha

eh , apesal terskema pulak nih 
hakhak

aku balik naik bus je
bus Maju Ekspress
tiket kebanyakan nya semua dah habis
biasa lah , tiket ke Kelatan dan pantai timur selalu je cepat habis kan
kalau ada pun , memang dia cekik darah habis habisan lah
sama macam aku lah
aku beli last last minit kan
tiket yang biasa harga RM45 
aku beli dengan harga RM50
gila kan ?
tapi nak buat macam mana
terpaksa lah beli jugak


*tengok tiket aku .
hakhak
aku balik 16/11/2010
which is malam ni lah
dan
tengok pulak harga nya tuh




*rumah aku betul betul depan padang sawah
macam dalam pic kat atas tuh la
aku orang kampung
dan aku berbangga menjadi orang kampung (:





*harus lah ada pic aku



ps : SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA kepada semua . berhati hati di jalan raya (:


post signature

2 pengomen:

apik pehe said...

sarah..selamat berhari raya la deh..hehe

bungakuning . said...

@apik pehe

SELAMAT HARI RAYA jugok ko apik . (:

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting