Monday, November 15, 2010

nak beli perfumeeeee !

Hye sayang !

aku ingat nak beli perfume baru
perfume aku yang lama dah nak habis
sekarang yang dah nak habis tuh macam pic kat bawah ni
aku guna Tommy Girl 10
bau nya keras sikit
tapi tahan lama



aku tak tahu apa perfume yang paling latest sekarang
pergi Sogo pun aku ada try yag Guess, kalau tak salah aku namanya seductive ke hapa
lupa pulak
hakhak
tapi baunya aku rasa tak adalah best sangat pungg
bau yang sangat biasa je aku rasa


so , sekarang aku tak tahu nak beli perfume apa
aku suka perfume yang banunya ala ala floral gitu
yang manis
ala ala perempuan melayu terakhir kalau aku pakai perfume tuh
hakhak!
korang ada cadangan tak perfume mana yang seswai dengan aku ?
by Anna Sui
Paco Rabbane pun best jugak


ps : aku pening !! masa pergi Sogo hari tuh , banyak sangat perfume yang aku try . last last aku rasa hidung aku dah tak boleh menghidu bau dah . hakhak!


post signature

0 pengomen:

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting