Thursday, November 25, 2010

saya jealous lah !!

Hye korang .



fuh .. fuh .. fuh ..
buang habuk dekat belog
sebab lama dah tak update
hakhak !
alah .. bukan lama sangat puuuuuung
dalam 2 3 hari je
tapi rasa macam dah lama gila lah
*padahal rindu dekat belog
:D


masa aku duk tunggu pelepasan flight aku dekat Airport apa tah depat PC tuh
lupa lah namanya
masa duk tunggu nak naik dalam flight tuh
aku pandang kiri
pandang kanan
tengok depan
tengok belakang
kira aku tengok semua sudut lah

semua orang pegang gajet yang canggih manggih 
jealous lah !
Blackberry lah , Iphone  2 3 4 5 6 lah
PSP lah , yang canggih sekali tentulah Ipad kan 
ke ada lagi yang lagi canggih 
aku tak tahu lah sebab aku bukannya ikut perkembangan gajet nih
kalau orang kaya lain lah kan =P


tapi walaupun aku tak ada telefon yang canggih ,
tapi aku tetap bersyukur
kerana at least aku tetap ada telefon jugak
walaupun tak canggih
sebab tak dapat wifi dekat airport , 
aku dapat jugak call family dekat kampung
dapat jugak text-ing dengan pakwe aku
jadi .. aku tetap bersyukur seadanya :D




*dapat nih pun aku kira dah canggih tahap gila dah 
=P




post signature

0 pengomen:

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting