Wednesday, December 29, 2010

Lunch yang super BEST !!

Hye !

okay , entry ini adalah dari sambungan dari entry terdahulu . klik SINI ! kalau korang nak tahu dengan lebih lanjut okeh ! daripada entry terdahulu , aku ada mention yang aku lunch dengan family dekat restoran nasi ulam cikgu . nama pun restoran ulam , so , segala jenis mak nenek ulam ulaman ada . lauk pauk juga jenis yang kampung . restoran ni ada dua cawangan . satu lagi dekat betul betul bandar KB . tapi yang dekat bandar tuu , ramai gila orang . kalau pergi lambat , maka seperti biasa lah , kena menuggu . kalau yang jenis makan cepat cepat tu tak pe lah nak tunggu pun , ni jenis yang makan dah la lambat , tambah pulak yang berbual-bual . berkurun la tunggu nak makan . hihi . so , we all buat keputusan lunch dekat pc je . oh , pc ni singkatatan dari Pengkalan Chepa . yang dekat pc ni adalah cawangan yang kedua . tak tahu lah kot kot ada lagi yang ketiga :)

masa kami pergi ni , dah ramai orang , tapi tempat duduk tuu still ada lagi . adik aku dah chop tempat , aku dengan mak aku pergi amik lauk . kat sini macam buffet jugak lah , lauk lauk kita boleh amik sendiri . nasik pun amik sendiri je . cuma air je yang diorang hantar kan .


ni lauk kami masa lunch tuu ,
ada lagi yang di tambah
lupa pulak nak amik pic


adik aku  bagi jelingan menggoda tuu
yang ni adik no 3


yang ni adik no 2


yang ni adik bongsu 
no 4
nak lawan gemok dengan aku nii


sama gemok tak ? hihi


itu lah mak aku yang super jojes okeh !


untuk makan semua tuu , cuma RM25 jee . murah kan . nasik dengan air sirap dia tak kira . kalau lauk tambah pun aku rasa dia tak kira kot . kalau korang datang kelantan . aku suggest tempat ni :) sedap pastu murah . semua tempat murah aku kenal :)



kalau suka entry ini, boleh lah LIKE :) kalau tak nak pun, takpeee T__T

1 pengomen:

ayulunera said...

sedap nye....dan murah pulak tu...kenape yang bes2 takde kat kl..hehehhehe

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting