Wednesday, January 26, 2011

aku buat border dekat tajuk ^__^

hai ..

ada dah orang buat cenggini ?
ramai dah sebenarnya ..

aku je lah yg ketinggalan zaman
jakun pun ada gak tengok ada border dekat tajuk
sebab sebelum ni tak dak

benda ni , aku belajar dekat http://cerrafira.blogspot.com/
tapi aku dah edit sikit lah
not exactly macam dekat blog dia
kalau nak tengok yg dia punya macam mana
korang terjah lah blog dia sekarang



aku buat simple je , cuma aku just nak nampak highlight tajuk tuu

kenapa aku pilih hijo ?
sebab dah boring lah dengan pink
nampak cam sweeet ler pinky ni kan
tetiba rasa nak jadik tomboy pulak
eh , ada kena mengena dengan tomboy dengan hijo keeee ?
cis! haha ..

kalau suka entry ini, boleh lah LIKE :) kalau tak nak pun, takpeee T__T

2 pengomen:

hans said...

hahahahaha
ada jer tomboy suka kaler pink
so tak ada kena mengena la
ekekekeke

Vote Hans Bernombor 10 Diruangan Komen

sarah mohamad said...

@hans

hihi . memang pun . lagipun sesaja je pun :)

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting