Saturday, January 8, 2011

dah lama tak bukak blog , dah berhabuk pung !!

Hai .

fuh fuh ! lap lap sikit blog nih , dah berhabuk gilaaaa okeh . ada lah dalam 2 3 4 5 hari aku tak bukak blog . busy busy dan buat buat busy sebenarnyaa . hihi . selam 2 minggu bertapa kat rumah , dan meternak lemak katanya cik epal .. dan menambah tambahkan lagi lemak yang sedia ada dengan makanan yang super sodap dan hari ni aku telah berada di shah alam . kes nya dah habis dah cutii yang best .

banyakkk sangat yang aku nak update nii  , resipi ada 2 yang nak update , pastu banyak lagi lah . aku pun dah lupa dah .. hihi , nanti aku akan update mengikut turutan . kesian dekat blog nih sebenarnya , dah lama tunggu aku update tapi tuan nya malas nak menaip naip sekarang . ada penyakit perempuan kan . kalau penyakit ni datang suka bermalas malasan atas katil , nak buat kerja apa pun malas .

aku ada buat header baru , cantik tak ? ni header yang ke berapa tah , aku pun dah lupa , aku kan suka tukar tukar header nihh ... aku buat yang paling simple jee , malas kan . hihi dan aku juga buat watermark baruu .. malas dah la tulis http://sarahdandia.blogspot.com gituu , rasa macam tak ada feel lah pulak . jadi aku pun buat yang baru . ni pun aku buat tengok tutorial dalam google ajee , malas kan. hihi


ni header nyee




2 kat atas ni adalah watermark 
maybe aku akan ganti ganti tukar kot
hihi
tengok keadaan mood aku lah nak letak watermark yang masa 1 kot


kalau suka entry ini, boleh lah LIKE :) kalau tak nak pun, takpeee T__T

1 pengomen:

Qib said...

ok dah header ni. cantik,kemas

| Keyword: ROGOL|

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting