Thursday, January 27, 2011

perempuan yang berbaju kurung adalah sweet

hai ...

semalam aku pergi ke putra , nak tolak balik tiket bus yang adik aku punya . pastu kami ( aku pergi dengan tawan-tawan ; tetiba rasa nak cakap stail gedik pulak ) tapi hamcess .. kalau nak tolak balik , dah la dia bagi half je , pastu kita kena tinggalkan tiket kita tu dekat kaunter dia , kalau ada orang beli baru dia bagi duit tuu , kalau tak burn macam tu jelah

pastu ( pastu lagi ) kami jenjalan dekat the mall . kan dekat je dengan putra tuu , pastu ( pastu lagi ) kami makan kfc . masa tu dah lewat , so orang tak ada lah ramai sangat pun

pastu kami survey tefon jap . hamboih ! mahal gila blackberry yang di jual dekat situ . ribu riban semuaaa nya . macam mana ni aku nak kumpul duit aku nak beli blackberry satu . uwaaaa tahun 2015 kot aku dapat guna blackberry . masa tu maybe blackberry dah tak laku kot , masa tu mesti blackmentari yang tengah hot macam blackberry sekarang ni .

dah puas dan kaki aku pun dah nak patah jenjalan dalam mall-yang-sebenarnya-tak-ada-apa2-pun tuu , time untuk balik ke hostel semula la . dah la hujan , aku ni tak boleh kena hujan , kalau kena panas terik aje tak pe . kalau kena hujan , esok mesti demam . jadik solution dia esok aku tak dopet lah nak g kelas .

jalan jalan jalan pastu sampai la dekat ktm putra tuu , dah la tempat kaunter dah tutup , punya lah ramai orang beratur dekat machine yang kita tekan tekan pastu masukkan duit pastu keluar lah tiket tuu .. india ada , cina ada , melayu pun ada , afrika pun ada , indon pun ada , myanmar pun ada . aku rasa semua negara asean ada kot beratur dekat situ , kecuali afrika tuu la , aku rasa afrika bukan negara asean . asean kan putih2 lah jugak , afrika ??

tunggu punya tunggu , sampai lah ulat panjang ( masa kecik2 aku panggil keretapi tu ulat panjang ) pun sampai lah , pintu pun terbuka , aku pun duduk lah tepi sekali , aku suka duduk tepi sekali sebab senang nak keluar . kira pintu tak sempat nak terbuka lagi , aku dah angkat punggung dan tunggu pintu tu terbuka . pastu terus berlari lari dekat tempat nak keluar tu .

eh , cerita ni dalam ktm lagi , adalah 2 orang budak perempuan tu , pakai baju kurung , pakai tudung yang hot sekarang , tudung subang tuu lah , duduk depan aku . aku tengok dia , dia tak tengok pun dekat aku . rupa rupanya aku rasa , budak 2 ni memang cute dan manis sekali berbaju kurung , cakap pun sopan aje , kalau sengih tu tutup mulut , cakap pun pembut aje , ciri2 muslimat sejati memang ada lah dekat dia . budak tu tak adalah cantik sangat , tapi manis tu ada sebab dia bertudung dan berbaju kurung . nampak tetap howt jugak lah .

kesimpulan nya : semua perempuan yang berbaju kurung itu howt dan juga still nampak manis :)


tetiba rasa nak tempek gambar besau gila !
ingat budak 2 orang tu je ke yang manis pakai baju kurung
aku pun manis jugak lah
tapi aku manis manis masam gituu
hihi

sekian . maklum . entry jiwa kacau tengah malam2 buta . tapi aku nak auto publish esok . malas nak publish sekarang . terima kasih juga membaca entry aku yang aku taip masa tengah mengantuk . babai . good nite .

kalau suka entry ini, boleh lah LIKE :) kalau tak nak pun, takpeee T__T

6 pengomen:

Qira said...

baju kurung mmg lawa.tmbh2 baju kurung cotton corak bunga pink kecik2:)

Umar Faruq said...

i like pmpuan yg berbaju kurun.. nmpk kemelayuan..

hans said...

yups
setuju2
nampak manis,sopan dan hot

Vote Hans Bernombor 10 Diruangan Komen

sarah mohamad said...

@Shaqirah

ah2 . i memang suka baju kurung cotton cenggitu :)

sarah mohamad said...

@Umar Faruq

dan sweeeeet jugak :)

sarah mohamad said...

@hans

agreeee !

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting