Monday, January 17, 2011

wohhha !! tengs sayang bagi surprise gift ...

hai ..

hari tuu , aku dengan kawan kawan pergi beli barang2 . aku dengan kawan2 pergi dengan kereta . incik pakwe pergi dengan moto . kira kita orang datang asing asing lah .dia yang ada berdekatan pun nak join sekali .

alang alang tu aku ada nampak satu benda ni .. very the cute lah . hihi . pastu aku bagitahu lah benda tu cute . dia pung cakap "erm " je . pastu haku dengan kawan kawan pun nak pergi mydin kejap , sebab we all memang nak beli barang barang dapur , eh bukan dapur , aku kan duk hostel , mana ada dapur . hihi . nak beli stok makanan lah . biasa lah kalau duk hostel ni , malam malam lah time tu nak lapar , jadi memang kena ado stok makanan .

incik pakwe duk dekat kedai tu lagi , kedai yang aku tunjuk benda tu cute lah . pastu baru dia join aku . dah siap bayar semua barang barang tu , aku pun pergi lah dekat kereta .

tetiba " eh , ada bungkusan hadiah lahhhh! " aku tanya kawan2 , diorang cakap bukan , aku memang dah syak pung , mesti incik pakwe yang bagi niiii ....

hamboiii , selama ni mana ada dia bagi surprise gini . kalau aku nak benda pung , dia yang bawak pergi kedai , aku pilih sendiri pastu dia bayarkan . selama ni mana ada romantik cenggini . hari ni tiba tiba bagi aku gift yang aku tak tahu pung akan dapat . rasa cam terharu ler jugeeek .


tu diaaa ..
besar gedabak ni , bak kata cik epal .. hihi


hadiah nye adalah .... biar lah rahsia .. gedik kan ? tak nak bagitahu , biar lah aku dengan incik pakwe je yang tahu apa hadiah nyee . 

kalau suka entry ini, boleh lah LIKE :) kalau tak nak pun, takpeee T__T

0 pengomen:

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting