Monday, March 14, 2011

malam2 gni best layan novel cintan, novel apa yg baru eh sekarang ?

hai ..

malam2 ni korang buat apa je ?
boring tak ?

kalau aku malam malam kalau tak ada assignment takpun tak ada benda yang nak di buat
memang boring tahap melampau lah nyee

nak buat ni tak kena
nak buat tu rasa tak kena

nak dengar lagu pun lagu yg sama je
nak layan movie pun rasa nya malas jugak

serba tak kena lah kesimpulan nya !

so ... malam2 kalau dah boring tahap melampau macam yang aku rasa sekarang ni
memang aku just layan novel cintan cintun lah jawab nya ..

selalu aku baca cerpen dekat penulisan2u , tapi sekarang website tu ada masalah pulak
best baca novel atau cerpen dekat situ , layan kan perasaan malam2 gni
plus dekat website tu pun ada radio online, lagi best dengar lagu sambil layan perasaan jiwang ni
hihi

aku kalau dah start baca novel, memang aku takkan berhenti baca sehingga habis
kalau sampai ke jam 3 pagi atau 4 pagi pun still layan baca lagi
aku mesti nak tahu kesudahan novel tu macam mana

sekarang, aku duk tunggu novel ni
novel ni di jangka akan keluar pada bulan april 2011 ni
separuh aku dah baca dan nampak nya memang best



novel ni lah yang aku duk tunggu tunggu
tak sabar nak beli 
walaupun harga nya pricey sikit tapi tak apa lah
lebih baik beli buku atau novel dari duk beli benda lain kan

korang tahu tak novel apa yang best sekarang ?


sila LIKE kalau suka

2 pengomen:

Nazifa M.Zali said...

bulan dulu slalu beli novel.byk giler.penuh rak.skng nie da stop baca da.ehee

Aunty Mymy said...

kak sarah . best ke novel ni ? :D

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting