Tuesday, October 11, 2011

Cat's Fair di Sunway Pyramid

Assalamualaikum!

*jaga2, entry ini panjanggggg giler dan penuhhhh dgn gambar kucing2*


hahaha .. tajuk sebenar aku lupa dah .. pepandai aku jek letak tajuk sendiri. hehehe


hari tu ke Sunway Pyramid dengan kengkawan, pastu dekat tingkat bawah sekali ada mcm pertunjukan kucing ape tah. aku walaupun bukan penggemar kucing, tertarik jugak la tengok pelbagai jenis kucing2 dekat situ.



alololo ... cute kucing ni hehehehe




ni lagi cute, siap jelir2 lidah kot :)









kalau korang nak tahu, rega kucing ni cer teka cer teka .. *woi! gedik buat cer cer gitu* hehehe 
rega kucing ni dekat RM50K!!!!

aku tak tahu sapa yang sanggup beli kucing ni, memang la cantik tapi RM50K kot!!!!!!!

memang bebetul kaya la sapa yang beli, kalau aku baik aku guna buat kawen hehehehe*gatai*




bulu kucing ni lembut ^^





mengantuk T_____T




yang ni cantik














bulu kucing ni lembut gilerrrr, macam korang pegang kapas .. 










kembar kot heheheh


semuanya cantik2 kucing dekat sini dan mahal2.


masa aku duk tengok2 ni, ada sorang makcik *bukan makcik2 dekat kampung tu, makcik ni bergaya* datang tanya kucing mana tah sambil tunjuk2 kucing tersebut la. makcik tu tanya la "kucing ni berapa" penjaga tu jawab "kucing ni bukan untuk dijual, tapi kalau u nak anak dia boleh .. kena booking dulu lah" masalahnya kucing tersebut baru je bunting. pastu makcik tu tanya berapa anak kucing tersebut. *kira makcik ni nak anak kucing yg masih dalam kandungan lagi lah* ko tahu berapa .... bagi seekor anak kucing yang belum lagi dilahirkan reganya RM4K!

aku yang terdengar ni .. dush  .. dan makcik tersebut booking kot ^^ tak pasti lah sebab aku dah pergi time dengar rega kucing tuu. tak sangupppppppp .....

sapa yang kaya, please derma sket duit deakt aku. hehehehehhehehe

3 pengomen:

Ieda Al-Habsyi said...

memacam corak ye! janji comel! :)

Zura said...

comelnye...pnah pegi sekali je cat's fair nie..

Nik Evi said...

nak sekor~ :P

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting