Tuesday, October 11, 2011

Spagetti Carbonara Homemade :D

Assalamualaikum!


phewwww! entry kali ni adalah entry makan2 okayyyy.


Spagetti Carbonara ni bukan aku yang buat yek! hehehehe ... *kalau aku yang buat, dah lama dahh aku heboh2* hehehe


Spagetti Carbonara ni bebudak rumah aku yang buat, feeling2 western kami kali ni. hehehe .. sebab masa tu kami bertiga jek yang ada kat rumah. jadik kami memang malas nak masak *padahal, memang dah dasar pemalas pungggg!*


tanpa melengahkan masa, jomla sama2 menikmati Spagetti Carbonara ni *menikmati dengan cara tengok jelah yek* nak makan tak bolehhh *keji khenn aku* hahahahaha








Spagetti Carbonara bubuh dengar isi ketam. sedappp gilossss ok! pandai kawan aku buat *amik hati, lenkali boleh suruh buat lagik* hehehehe









sapggeti kena lah rebus dulu, pastu bagi sejuk. jangan sejuk sangat, nanti keras tak sedap pulak.









pastu carbonara tu campur lah dengan spagetti .. jadik lah spagetti carbonara :)

aku makan bertambah tambah kot. katanya sedap kan, ofkos kena bertambah. :D

nak buat spagetti ni aku ingatkan susah, rupanya senang jek. tak sampai 5 minit punggg. kalau nak sedap, tambah dengan sotong dengan udang. fuhhhh! sedappppppppp !!!



4 pengomen:

Cik Pulau said...

fullamakk..
chef sarah..
lalala~

Nazifa M.Zali said...

wahhh.sedap nye.lame x dtg sini :)

:: cikNuurul :: said...

CN salu gak buat,.tapi buat macam2 stail dah,.western dah,goreng bese pon dah,tradisional pon dh,.haha,.punyerla kemaruk ke spagetti,.huhuii

Anonymous said...

ni yg versi instant ker sos tu atau ada mixed-up per lg nk bg byk?

drooling~~

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting