Thursday, November 3, 2011

Perbezaan di antara lelaki dan perempuan kalau sesat semasa memandu

Assalamualaikum!

hari tu masa aku nak pergi cari burger tersedap abad ni ; burger dekat ss15 tuu .. ada lah perbalahan kecil antara aku dengan boifrenggg aku. *dulu aku dah pernah beli dekat sini, masa aku duduk dekat subang dulu. tapi sekarang jalan dah lupaaaa hohohohohoh*

boifrengg  aku kemain lah pusing seluruh ss15 tuu. tapi tak jumpa2 jugak. aku dah naik tension stresss dah. rasa nak menggelapar punggg ada. tensen duk dlaam kereta plus aku kelaparan melampau dah. jadik lah cepat nak marah hehehehe

aku dah syak aku sesat ni, ataupunggg cari dekat tempat lain padaal kedai burger tu kat lain. 

macam aku. aku senang jek kalau tak jumpa tempat yang hendak di tuju. aku just berhenti tepi jalan dan tanya2 orang yang lalu lalang. 

berbeza pulak dengan boifrenggg aku, aku suruh berhenti tanya orang dia taknak. katanya nak usaha sendiri. kepuasan mencari tu yang dia hendak. katanya lahhhh. *aku kat sebelah bluweeeeek je* HAHAHA

masalahnyaaa .. cari punya lah cari tetap tak jumpa. aku kalau ada gps takpunggg papago ni dah lama aku guna dah. nasib baik takde T__T

last last sebab dah lama sangat mencari, lama sangat duk berpusing pusing tempat yang sama .. maka boifrenggg aku pun putus asa.

last2 sekali, ada jugak dia tanya orang. MASALAHNYA dia tanya orang india yang tengah jual nombor ekor. haha .. aku punggg naik hairan napa tah dia tanya orang tuu. maybe sebab stress kot cari tempat tak jumpa T______T

tanya orang india tu pungg dia tak tahu.. tu punggg sempat lagik promote suruh beli nombor. hehehe..

tanya kali kedua .. adalah tanya orang cina. dia pung bagi lah direnction lalu situ, lalu sini masuk situ masuk sini .. dalam masa tak sampat 5 minit dah jumpa!!!

tak ke hangiiiiiiiiiiiiiiin je aku!! bagai nak rak mencari cari tempat duk belakang asia cafe jek.

so .... kesimpulan nya .. 

lelaki; memang ego. nak usaha sendiri katanya. tapi last2 tak jumpa jugak. membazir masa, tenaga dan minyak jek!

perepuan; amik cara senang. tak jumpa tanya orang. tak jumpa lagik tanya orag *kalau takde gps or papago mcm aku lah yek*. kalau tak jumpa jugak, call orang lain lain macam family or kawan2. 

nasib baik last2 jumpa. kalau tak jumpa aku menggelupur dalam kereta baru tahu. HAHAHA!

terima kasih sudi baca yaw!

1 pengomen:

Cik Pulau said...

setuju.. lelaki ego..
pernah satu kete sesat kat melaka..
ada member laki sorang..
xnk tanya orang..
pastu maen redah jelah even dah lalu tempat tu for 3 times...
hooho

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting