Friday, December 9, 2011

Make your own eyeshadow primer =P

Eyeshadow primer ni kegunaan dia adalah untuk mengekalkan warna eyeshadow supaya tahan lama dan tak comot serta membuatkan kaler eyeshadow lebih menyerlah.


Aku memamng tengah mencari cari primer ni, aku ingat nak beli yang Elianto punya jek. Pastu terjumpa video ni. Cara cara nak buat eyeshadow primer sendiri. Macam mudah je.


Eyeshadow Elianto.
gambar dari google





Mudah je kan. Bahan bahan tu rasanya semua aku dah ada. HEHEHE Kalau ada masa, InsyaAllah .. macam nak buat :D


terima kasih sudi baca yaw!

4 pengomen:

Amirah Adnan said...

waaa.. best2! hehe.. tapi ade foundation je kat umah neh.. haha

CintaZulaikha said...

wow nak try nih..ikotkan tak berapa pakai eye shadow nih, sb npk cam pelik..taper2, blom try blom tau..hehe

azam said...

:) camtu ye.....xpandai..hahaha

r-5 said...

peh... pompuan.. pompuann... hahaha

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting