Sunday, March 11, 2012

Semalam layan John Carter. Midnight movie pulak tu.

Assalamualaikum!



Bangun pagi terus update semalam pergi tengok movie John Carter.
Bestttt sangattt movie tuu, sapa tak pergi tengok haruslah anda seorang yang kerugian. Huahuahua









 Aku tak sempat pun nak mekap bagai2 nih, boifreng datang secara mengejut cakap nak bawak pergi tengok wayang.
Masa tu aku dah ready nak tido dah. Dalam jam 10.30 malam gituw.
Dah sampai depan umh sewa aku, baru lah dia call suruh turun nak tengok wayang. Nasib aku cool, so tak terkejut sangattt. Hehehehe


Pergi ke JJ Bukit Raja dalam keadaan tak mekap tak apa ler jawabnyaa, pakai pun simple nak mampuss!
Masa pergi sana tu, orang dah takde. Pergi beli tiket cepat cepat. Dapat tiket yang start pukul 12.30 malam.


Jam baru pukul 10.45 gitu, so camwhore dulu sampai lah wayang dah start.




Gambar tak berkualiti dari bb aku. 




Boifreng duk bising bising cakap muka dia berminyak. Hehehe 
Katanya dia tersalah beli pencuci muka.
SIap cakap nak guna bb cream macam aku guna untuk nampak muka tak berminyak. Huahuahua



Okay, review tentang John Carter 













Mengisahkan tentang John Carter yang telah menjelajah merentasi masa ke planet Jarsoom iaitu Marikh. Pastu terjumpa pulak dengan Princess of Jarsoom iaitu anak kepada pemerintah Jarsoom yang terpaksa berkhawin dengan Sab. 


Princess tu melarikan diri dan hampir terbunuh tetapi John Carter sempat menyelamatkannya.  Princess ni masa pakai pakaian tradisional diorang, dia cantiikk sangat! Geram aku tengok! Hehehhe


Ada binatang pelik, kira macam anjing diorang lah. So far, movie ni sangattt lah enjoice. Bestt dari memula sampai lah akhir. Panggung penuhh sampai depan. Ada yang bawak anak anak kecik, kesian sebab dah tertido. Aku rasa tak payah la bawak bebudak tengok wayang tetengah malam ni, tak sesuai.
 

Oh BTW, John Carter masa pergi ke Marikh dia dapat lompat lompat tinggi. Mahkluk dekat Marikh semua kagum. Hahahah




Last but no least, aku persembahkan binatang pelik untuk korang =P



Aku bagi ♥♥♥♥ love untuk movie ni. Lagi satu love yang tertinggal disebabkan ada part yang aku tak suka. Last sekali dia tak tunjuk kesudahan John Carter macam mana. Bahagia ke tak ke. Sebab tu tolak 1 love. Heheheh
terima kasih sudi baca yaw!

0 pengomen:

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting