Tuesday, August 25, 2009

patah tangan aku
sbb ape tangan aku patah?
sbb nset aku xde!!
aku mmg xleh hidup la kalau fon nset xde
aku rosang korang pon sam je kan
kalau xde nset ni mmg rase hidup xlengkap
tambah2 bulan puasa gni
xleh la aku nak snap gambar aku tgh berpuasa
tgh beli juadah berbuka
tgh ape2 la!
lg la aku tension
bercakap pasal puasa nih
korang semua nih cukup ker?
hehe
kalau yg pempuan tuh
pihak laki jangan nak pertikai lak
xke bodo namanya kalau korg pertikaikan gak
haha
aku lak
setakat hari ni mmg cukup ag puasa aku
bercakap sal aku praktikal lak
so far so good la
kerje pon yg biasa2 je aku wat
haha
xleh la bg kerja byk2
aku kan budak praktikal je
erm.
oke,
tu jela luahan aku tuk ari ni
selamat berbuka puasa kt korang sume yer ..

gambar xde kena mengena
this pic look nice
aku sedang bersantai-santai
haha.

0 pengomen:

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting