Wednesday, August 26, 2009

tiket bas dah abis maaa ..

salam

aku dah confirm la masuk adtec balik pada 28.9.2009

cepat bangat seh ..

kalau ikutkan aku,aku nak masuk lambat

tp nk wat cmne

da peraturan kena masuk time tuh

pada 28.9.2009 tuh tarikh aku kena daftar asrama

so aku sekarang kan kt kelantan

wat ojt kt cni

dan aku kena naik kl sebelum tarikh tuh ler

smlm aku pon pergi ler mencari2 tiket bas

sbb nk naek flight mahal giler

disbb kan raya pihak airasia menaikkan harga berkali ganda maa ...(sbb aku suka naek airasia,kemudahan cukup)

tikat bas dah abis???!!!

xde ape2 lg dah abis ..

so aku kena cepat2 cari nih

dah puas aku berjalan2 , kehulu ke hilir

pastu,pas aku mengamuk2 (gempak je)

pas aku dah letih

pas aku dah putus asa nak mencari

dlm hati (kalau xde nih aku nak balik dah)

aku pn pergi ler yang kat tmpat last

aku : kak,tiket ade lg x?untuk tarikh 25.8.2009

kak kaunter : ade,mlm,2 lg kosong

aku : (pikir sejenak) ok lah,saya amik yer

kalau aku xmaik tiket nih,dah ade sorg pakcik nak amik

so,aku terpaksa la amik gak

fuhh ..lega dah hati aku

so,sekarang xpyh da pikir2 sal tiket ni

sbb aku dah ada

haha.

oke,

itu saja.

post signature

0 pengomen:

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting