Wednesday, August 19, 2009

tadika dan nurseri

hai
aku ade cm niat/perancangan masa depan la
insyaallah ..
nak bukak nurseri/tadika
sbb aku suka sgt ngn baby+budak2
diorg leh membahagiakan hari aku
walaupun aku tgh marah
ni pengalaman aku duk melayan anak2 spupu aku ler
pastu aku tgk blog colourful
menambahkan lg semangat aku
hehe


perancangan aku,aku akan bukak dalam masa 3 tahun akan dtg
sekarang umur aku 21
dan harap2 harapan ini akan menjadi pada umur aku 24
lgpn mr h pun menyokong niat aku ni
so aku sekarang pas abis belajar ni nk serius kumpul duit

walaupun aku asal kelantan
tp aku nk bukak kt kawasan kl
sbb kt kl
sume org keje
mesti la ramai budak2 yang mak diorg akan hantar
lgpn mr h nk keje kt kl
kakak2 ngn abh2 mr h sume kt kl

itu saja,
oke



0 pengomen:

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting