Monday, August 10, 2009

tarikh??????

hehe
tiada apa yg menarik mengenai tajuk diatas
saje bg gempak skit ini entry
saya ni tengah kebingungan kerana ....
tarikh nk book tiket nih
nk book
tp
xtau tarikh bile nk g balik kt shah alam
geram btol
nt tiket mahal
saya orang miskin ma ..
bak kata kawan ku yg bernama payeh
(mu rindu ko adtec ko??)
oh tidakkk sama sekali saya rindu itu adtec
adtec membuat ku duka kerana bg pointer sedikit kepada saya
hehe
bukan sbb rindu sama adtec tetapi nk book flight lebih awal
nt tiket da abis lak
maklum la
sekarang kn da nk musim puasa
pastu raya lak
bertambah2 la org nk balik kg jmpa family masing2
cuma saya nk book tiket terlebih awal
nt xde la kalot2 semacam je


di sebabkan nk tahu berkenaan tarikh
saya telah menelefon kepada lec sy
iaitu pn nozie
tetapi yg membuatkn saya hampanya
dia tanye saya balik
ape kejadahnya??
geram nya ...

ok la
setakat ini saja ku membebel
hehe
ni saya letak gmba with my friens
payeh


itu yg sedang menunduk adalah dia
kami semasa kepergian klcc
berdatim berdua duanMySpace




mr h:jgn marah syg.i gurau2 je







0 pengomen:

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting