Friday, December 25, 2009

makan satay !

aku dah lama mengidam nak makan satay . *bukan orang mengandung je boleh mengidam , masa aku stady kt Shah Alam susah nak pergi , tak de transport kan . hihi . aku orang susah . so , time rehat kat kampung nih , dapat la merasa semua makanan yang aku teringin nak makan . aku ni nampak je kurus , tapi sebenarnya kuat makan gak .


tadi aku , enchek boifee dengan piya *piya ni adik aku , pergi makan kat satay malaysia . kalau orang sekitar KB yang nak makan satay , hah .. kat situ la tempatnya . ala - ala macam satay kajang la , cuma ni buatan kelantan punya . hihi


tempatnye aku rasa oke je , tp kurang tempat duduk la . tahu la hari minggu kan mesti penuh punya , orang lain terpaksa beratur untuk makan satay . kadang kadang satay datang lambat , overall oke je yang aku dapat bagi . masa dah sampai , kami xde tempat duduk , so enchek boifee mencari tempat duduk sebelah dalam , FULL! , masa nak turun tangga , ada nampak kapel baru nak balik , cepat cepat aku pergi tanda tempat duduk . dah macam budak kecik je aku rasa . hihi . duduk je , sampai la orang yang nak amek order .

pelayan : nok gapo ?

aku : satay RM15 ,

pelayan : lagi ? ado western , masakan panas ,

aku : satay jela , air saya nok jus oren ,

enchek boifee : saya nok air carrot susu ,

piya : saya nok milo beng (*milo ais)

dalam 15 makanan dah sampai , kami melantak terus . makan makan makan , tp dah habis , aku lapar lagi nih ,

enchek boifee : abe , nok tamboh lagi satay . RM10 .

pelayan : oke - proses pengoderan! hihi

melantak lagi , haha . kenyang gila! .

satay rm15 + rm10 + jus oren + carrot susu + milo ais = rm31.00


*adik aku senyum je dapat makan satay

*aku masa menuggu satay sampai

*(sebelum makan) perot aku masih kempis lagi

*photo adik aku ambik

*say cheeese!

*satay ! nyum nyum

*sedap oh !

*(selepas) perot dah buncet . hihi

*on the way nak balik

*dah sampai rumah t_______T

post signature

3 pengomen:

enyheartsdiamond said...

seronoknya ada boify!

enyheartsdiamond said...

seronoknya ada boifee

sarah mohamad said...

hihi , seronok , dibuai perasaan :)

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting