Tuesday, December 29, 2009

Candid Photo Contest




semua tengok tajuk . ha ..aku masuk lagi satu contest , CANDID PHOTO CONTEST . contest i dari blog abg halim . waduh waduh .. panggil abg lagi , hehe , nak amik hati nih . wawawa ...



oke , aku pilih photo nih >>>>>>>

photo ni masa family aku pergi jenjalan kt KL , sambil melawat aku yag masih belajar kat Shah Alam , masa jenjalan tu , weall pergi ke Mid Vallet , saje nak cuci mata , sambil nak bawak adik2 aku happy , diorang sume dah habis exam , + cuti sekolah .

photo menujukkan diorang ni bermain ape tah , aku kat belakang tuh , tolog gelak jela . haha . weall happy je keluar sama sama .

1. Korang mestilah jadi follower blog aku yg x seberapa ni..hehe..(sambil menyelam minum air..nak promote sikit) - done!


2. Namakan entry korang sbg CANDID PHOTO CONTEST - done


3. Copy gambar di atas tu dan paste kat entry korang..jgn lupa utk link gambar tu ke entry ini ye. Muat naik (upload) SATU gambar candid korang yg menarik (Contohnye spt gambar di bawah).gambar mestilah original dan bukan gambar org lain.. - done


4. Lps upload, jgn lupa leave your comment with the link...nanti aku dan para juri akan dtg melawat.. - done


Ok tu je syaratnye..so apa tunggu lagi??? Jom sertai...hadiah lumayan menanti pemenang2 (maksudnya akan ada byk pemenang la)!!!!!!!!

post signature

1 pengomen:

enyheartsdiamond said...

whoah!hebat main game ni :)

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting