Tuesday, January 5, 2010

celebrate birthday mak aku


salam semua 

aku sekarang ni berada kat rumah , bosan gila .sekali lagi aku cakap , BOSAN . tugas aku kat rumah hanya tidur dan tidur saja . kadang kadang dah tak tahan sangat aku keluar jela . tak pon aku blog walking aje sampai letop aku hang . haha . banyak juga info2 yang aku dapat dari blogger2 otai . yang penting aku dapat tahu mjangan kedekut ilmu .

semalam mak aku punya birthday kan , we all pergi celebrate kat KGCC . kalau orang kelantan ni , ada sesetangah je yang tahu . sebabnya kat sini ramai golfer je . kat sini aku makan shicken chop dan carrot susu , photo untuk makanan tak ada , sebabnya we all melantak sampai habis dulu baru sesi bergambar . hehehe . photo pon aku tak sempat nak amik banyak2 , sebabnya camera punya bateri dah nak habis , aku tak sempat nak charge semalam.

korang layan photo jela ... layaaaaaaan .




     *aku dengan adik aku tak nampak kepala . hehe .

 
*abah aku baru senyum , selalu masan aje . hehe


 *meliok melintuk badan aku . eh , apa punya ayat la , berbelit belit . hehe






 * baju coklat tuh mak sedara aku oke! dia pon ikot we all celebrate juga .



*mata aku dah macam ape daa . masa ni tengah tunggu makanan sampai .






*aku yag ayu simple. hehe


*adik aku yang sengal baik .

 
*sempat lagi tu nak tenet .





 
* mak aku merah gituuu .






 


ps: gambar agak berselerak .



post signature














1 pengomen:

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting