Friday, January 1, 2010

HAPPY NEW YEAR 2010

SELAMAT TAHUN BARU!!

YEAH! , sekarang kita telah berginjak satu tahun dari 2009 ke 2010 , bermakna umur telah makin bertambah . umur aku untuk tahun ni adalah 22 . 22??,* dah tua lah! kita akan meneruskan kehidupan dengan lebih cemerlang . setiap orang tentu akan menetapkan azam masing - masing kan ?


so , azam aku untuk tahun ini adalah

1. sambung belajar ke peringkat lebih tinggi

2. CGPA tinggi! , ohyeah!

3. dapat beli sebuah kereta * mybe SATRIA NEO!

4. aku tak nak bertanggu buat kerja *habit buruk!


kepada enchek boifee :

aku mengharapkan dia berjaya dalam kehidupan dia. azam dia nak beli kereta , hihi ,

syg: kerje elok2 ye , tak nak dah mcm tahun2 lepas .





ps:sesiapa sila vote aku , klik sini

aku nombor 43 oke!!

sesiapa yang dah vote aku , aku ucapkan bebanyak terimas kt korang semua . nt aku akan klik2 korang nye nuff oke ? hihihi

post signature

2 pengomen:

Hazwan Hakim said...

beshnyer....beli keta pakai duit sape>>>??duit nuffnang eh??ehehehe

bungakuning . said...

hihi , iye la , simpan utk beli keta la nih , hehe

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting