Sunday, January 24, 2010

sedang packing barang2 untuk berpindah

salam semua
dah dua hari aku tak bukak blog dan facebook , rasa semacam je! .hehe . aku dah biasa  bukak dua benda ni tiap2 hari . kalau aku tak sempat pun , aku akan make sure aku tetap bukak , tak kira la tengah malam ke awal pagi . yang penting , sekali sehari aku kena bukak .
kelmarin dah hari ni aku agak busy dengan hal perpindahahn rumah aku kat subang jaya . aku berpindah ni kerana aku dah dapat kerja dekat kawasan subang jaya . office aku ni agak tersorok sedikit . haha .
selama ni aku tak pernah pun kerja , so tak tahu apa perasaan aku for the first time working . ada rasa gembira sebab terus dapat kerja lepas habis belajar , tak perlu la menganggur lama lama . he he he . ada juga rasa gementar nak berhadapan dengan situasi kerja , rasa takut pun ada . tapi apa apa perasaan aku aka hadapi dengan senyuman . *lagu dewa* .diharapkan aku akan terus berjaya dengan gemilang .korang doakan aku tau .
aku pun dah survey rumah kat kawasan office aku tuh , rumahnye kira oke jela . rumah aku dengan office cuma 5 minit je dengan motor . tak de jauh sangat kan ? kalau jalan kaki memang terasa jauh la jugak .aku akan menyewa bilik dengan adik aku .adik aku akan datang esok , untuk cari kerja kat summit tuh sementara dia tunggu tawaran sambung belajar . baru habis SPM katakan . rumah tuh mempunyai 3 bilik , master bedroom tuh mesti la owner kan , yang besar sikit tuh adik aku dah chop dengan kawan dia . aku amik bilik yang kecik saja , aku kan kecik . ha ha ha . kunci rumah aku dah amik dengan owner nya tadi . malam ni aku dah start packing barang2 aku , esok pagi aku akan hantar barang2 ke rumah baru .aku akan update keadaan rumah nanti . tungguuuu ....
post signature

0 pengomen:

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting