Monday, February 15, 2010

tukar URL baru

before : http://sarahgayat88.blogspot.com


after : http://sarahdandia.blogspot.com


nampak tak perbezaan before dengan after seperti di atas ??

aku tukar URL ni kepada sarahdandia sbb yang ni rasanya orang lebih senang nak ingat berbanding dengan sarahgayat88 tu kan ? sarahdandia ni tak ada maksud apa2pun , cuma aku rasa URL ni lagi simple.

aku tetap letak nama sarah kat depan, dah memang nama asal aku sarah , mesti la aku letak sarah . haha.

apa komen korang ?
post signature

5 pengomen:

Kancilbiru said...

nak komen yer? meh nak komen. bagus..nama yng simple dan mudah diingat...sekian..:P

Anonymous said...

sayam...skang pki no mne??cane nk contact sayamku ini??sms yee..-sisterofshiu-

::SizuKa:: said...

senang nak ingat. SARAH good!

sarah mohamad said...

kancil biru : hehe , yang penting mudah ingat kan . kekeke ....

anon : siapa ini ? nak sms siapa ye ? hehe

sizuka : hehe , sarah good . macam seswai kan kan kan ? heeee ...

lel said...

ok je
jgn tuan blog yg lupa sudah
huhu

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting