Tuesday, March 23, 2010

CONTEST : Apa Saya Nak Buat Kalau Diberi RM100..

contest ini di anjurkan secara suka suka di samping untuk melihat bakat penulisan terpendam para blogger semua . hehe . aku pun join secara suka suka je , tapi menang itu adalah rezeki aku , mana la tahu kan ?






sila klik photo di atas untuk keterangan lanjut . contest ini dianjurkan oleh abang hensem kita iaitu lelaki ini . guna nama samaran untuk mengelakkan para wanita mengejar beliau . hehe . gurau saja .

hadiah yang ditawarkan pula sangat menarik perhatian aku . kita tengok hadiah dulu .

Hadiah

Tempat pertama akan menerima RM100 terus ke akaun anda

Tempat kedua akan menerima RM50 terus ke akaun anda

Tempat ketiga akan menerima RM30 terus ke akaun anda

Tempat keempat & kelima akan menerima saguhati sebanyak RM10 terus ke akaun anda


seperti yang sedia maklum , aku telah menjadi tetamu di rumah sendiri aka pengangur kehormat melawan tetamu seperti prof atau prof madya . jadi aku berharap dapat duit RM 100 yang akan diberi oleh lelaki ini .

dengan duit hantaran sebanyak RM 100 tersebut , aku ingin memiliki dan memakan kek dari Secret Recipe .dah lama aku tak merasa kek dari Secret Recipe . kalau hari2 yang special macam birthday baru ler dapat makan kek ni. dalam setahun berapa kali je dapat makan .kek ni aku nak makan dengan family aku mengunakan duit RM 100 tersebut . kek ni berharga dalam RM 80 , jadi ada balance sebayak RM 20 , yang balance tu aku nak topup kat fon aku nih . berhari jugak la tidak bermsg dengan pakwe kerana ketiadaan kredit . oleh kerana sebab tu , maka lelaki ini sepatutnya bagi RM 100 kepada aku . hehe.


tengok photos kek dari Secret Recipe



post signature

2 pengomen:

Lelaki Ini said...

wah..sedapnye kek..ni yg rase nak kensel la kasik rm100.. ;p

tQ for joining & good luck..

kalau dapat rm100, pos sket kek tu.. ;p

sarah mohamad said...

hehe . terima kasih . semestinya saya akan membelanja anda . kikiki

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting