Wednesday, March 24, 2010

perempuan tangan lembut atau tangan kasar ?


korang semua sihat ke hari ni ? saya nak tanya pendapat korang semua la kan .. pendapat ini lebih kepada kaum Adam tetapi jikalau kaum Hawa pun nak mengusulkan pendapat , boleh juga .
korang lebih suka perempuan yang tangannya kasar kerana membuat kerja rumah atau perempuan yang tangannya sangat lembut kerana tidak pernah membuat kerja rumah ?? semua sedia maklum bahawa perempuan yang telah berkhawin tempatnya adalah didapur sekalipun dia telah berumah tagga . pada zaman sekarang , tidak ramai perempuan yang pandai memasak . sama juga seperti aku . hehehe .macam mana tu ?  post signature

12 pengomen:

Badak Comel said...

sederhana xde ke? hehe..
better tangan yang rajin buat keje drpd duk goyang kaki je

[jari] said...

huhu..tangan aku agak kasar..kadang2 aku risau gak memikirkannya...guna losyen kasi lembut tu pon kadang2 terlupe...mak aku salu sedapkan ati aku,beliau kata,tangan org yg dh biasa buat keje umah mmg la mcm tuh...bukanlah kasar sgt cam orang yang kerja mengangkut pasir tuh.....

Linux said...

aku suka dua².. asalkan pandai buat kerja sebagai seorang perempuan/isteri .

bungakuning . said...

badak comel : saya setuju dengan anda . nanti jadi isteri pemalas pulak kan ? =)

jari : yela , tak ada la sampai kasar macam tu , satu lagi , mak u betul , kena rajin pakai losyen =)

linux : =) , setuju juga dengan anda .

RaMa2UnGU said...

hoho...kasih isteri, cinta isteri takkn la nak ukur ngan kasar ke lembut tgn dia kn..
hehehe

bungakuning . said...

rama ungu : erk .. itu juga betul , tak kan sama . itu cuma pendapat saya . =)

Black: said...

aku suka pompuan asal ada tangan je.. cukup sifat.. klu kudung pun susah jugak.. hok yg lain tu bisa di atur pak supir... ahak3x

bundleaddict said...

perihal tangan halus atau kasar secara teorinya bolehlah diandaikan seperti ulasan di atas... tapi, yang paling penting soal hati. keperluan untuk pandai memasak merupakan aspek sampingan (atleast bagi aku) dalam mendirikan rumah tangga. bila dah bergelar suami isteri, si isteri kenalah belajar memasak sedikit demi sedikit. lambat laun pandai di kemudian hari. asalkan ada kemahuan untuk belajar...

NaDic said...

owh.. kalau buat kerja banyak pun tp rajin pakai losyen mcm diorg2 ckp tuh mst tak kasar nyer.. haha..pilih jek nak losyen ape.. losyen firming..whitening..moisterizing..owh~ mcm wat iklan laks.. haha~

bungakuning . said...

black : sempoinya si black ni . untung nya siapa jadi ur wife . kikiki

bundle addict : ye , tak pandai tak pe , asal ada kemahuan untuk belajat kan . terima kasih atas pendapat anda .

nadic : hehe , ada unsur iklan juga ni . betul jugak . lepas buat kerja rumah , pastu terus pakai kan . tak ada la tangan kasar . =)

celotehidup said...

tak semestinya tgn lembut tu malas buat kerja, dan tak semestinya tangan kasar tu rajin buat kerja..sebab biasanya masa basuh pinggan org pempuan ni rajin ambik serbuk teh yg dah guna semalam tu gosok2 kat tapak tangan.bleh licin tgn tau tak..tak caya cuba

NiNa' said...

nak pandai wat kije umah kalau da kawen nnti.. lpas tu pakai la losyen.. nnti lembut juge tangan tu~

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting