Wednesday, March 10, 2010

MAKAN BESAR PUNYA!!!

semua sudah sedia maklum , aku sekarang sedang bekerja . muahaha . ponteng sebab nak update blog yang telah lama bersawang ni . bukan setakat dah bersawang , kalau rumah tu orang cakap dah nak runtuh dah . aku banyak nak update sebenarnya , cuma sekarang aku guna celcom broadband kan , teramat lah slowwwww . aku nak bukak blog ke facebook ke , kena fikir 2 hingga 10 kali dahulu . tu sebabnya aku dah lama tak berblogwalking kat page kawan2 semua . sila kasihani saya yan miskin ini sebab tak mampu nak upgrade celcom broadband aku . ada tak sesiapa Datuk ke anak Datuk ke yang sudi menaja broadband aku ?? muahaha .
pada hari Sabtu yang lepas , bos kat tempat aku bekerja ni bermurah hati nak belanja we all makan lunch . aku melompat lompat seperti budak kecik yang dapat coklat (tipu!) , aku senyap aje lepas bos cakap "hari ni i belanja u all lunch la " tapi dalam hari tuhan je yang tahu . hehe

ada la ambil photos masa tengah makan tu dengan bebudak tempat kerja . we all makan kat Bandat Puteri kat Puchong . aku pergi naik kereta bos lagi . nak membodek .
layaaan photo jela ......
post signature

4 pengomen:

abigemok said...

wah, sedapnya korang mkn eh. tak ajak aku!! :(

noorafzan.blogspot.com said...

semangat makan besor..
terliur den..

sarah mohamad said...

kyuubi : hehe . nak ajak kena belanja la . boleh ??

nor afzan : best tau . jarang2 je blh mkn cmni . =)

abigemok said...

ko yang belanja aku.. hehe

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting